Съединителя е Валео всичко комплект (нов) преди да го сменя започна да буксува стария..сложих нов обаче продължава да си буксува..та мисълта ми е дали може да е от някоя помпа или менте Валео...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем съединител 147..нов и буксува
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщениеСъединителя е Валео всичко комплект (нов) преди да го сменя започна да буксува стария..сложих нов обаче продължава да си буксува..та мисълта ми е дали може да е от някоя помпа или менте Валео...
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеДизел.
Comment
-
Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщениеСъединителя е Валео всичко комплект (нов) преди да го сменя започна да буксува стария..сложих нов обаче продължава да си буксува..та мисълта ми е дали може да е от някоя помпа или менте Валео...Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеУточнението, че колата е дизел, беше за Цвятко.
Тя е с бутало, нали?
Comment
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеЩом питаш мен - знам, че двигателят на тази кола има четири бутала.
Колкото до това дали съединителят й е с бутало или действа на опън - хал-хабер си нямам.
Колкото до това дали съединителят й е с бутало или действа на опън - хал-хабер си нямам.
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщениеСъединителя е Валео всичко комплект (нов) преди да го сменя започна да буксува стария..сложих нов обаче продължава да си буксува..та мисълта ми е дали може да е от някоя помпа или менте Валео...Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Дрънкате пълни простотии!
Щом е нов целият съединител, то той трябва да държи. Два тигела да му направиш и е "улегнал".
Освен ако не е сглобен правилно, то проблемът е класически.
Това, което натиска съединителя не се връща до край.
Дали е закъсано жило, при тия с жило, дали е скапал се маркуч между помпата и работния цилиндър или разкашкали се гумички на помпата, то резултатът е подобен.
Жилото си мърда в един диапазон, маркуча пък действува все едно , че има клапан и не иска да връща, а разложената гумичка на помпата запушва компенсационния отвор и не позволява течността да се върне обратно в казанчето. На практика действува все едно , че има клапан и блъска течност в системата след нея, но не я връща в казанчето.
Има още една, но много рядка причина. Да задиря буталото на работния цилиндър и да не връща до край. Получава се и от гняс в него.
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДрънкате пълни простотии!
Щом е нов целият съединител, то той трябва да държи. Два тигела да му направиш и е "улегнал".
Освен ако не е сглобен правилно, то проблемът е класически.
Това, което натиска съединителя не се връща до край.
Дали е закъсано жило, при тия с жило, дали е скапал се маркуч между помпата и работния цилиндър или разкашкали се гумички на помпата, то резултатът е подобен.
Жилото си мърда в един диапазон, маркуча пък действува все едно , че има клапан и не иска да връща, а разложената гумичка на помпата запушва компенсационния отвор и не позволява течността да се върне обратно в казанчето. На практика действува все едно , че има клапан и блъска течност в системата след нея, но не я връща в казанчето.
Има още една, но много рядка причина. Да задиря буталото на работния цилиндър и да не връща до край. Получава се и от гняс в него.
Успех!Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
Comment