Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем съединител 147..нов и буксува

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем съединител 147..нов и буксува

    Съединителя е Валео всичко комплект (нов) преди да го сменя започна да буксува стария..сложих нов обаче продължава да си буксува..та мисълта ми е дали може да е от някоя помпа или менте Валео...

  • #2
    Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
    Съединителя е Валео всичко комплект (нов) преди да го сменя започна да буксува стария..сложих нов обаче продължава да си буксува..та мисълта ми е дали може да е от някоя помпа или менте Валео...
    Дизел или бензин

    Comment


    • #3
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 06:02.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
        Дизел.
        Извинявам се,забравил съм да напиша.. 147 1.9 JTD 115 hp 2006г.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
          Съединителя е Валео всичко комплект (нов) преди да го сменя започна да буксува стария..сложих нов обаче продължава да си буксува..та мисълта ми е дали може да е от някоя помпа или менте Валео...
          Диска на стария беше ли износен?
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Ами да речем ,да ..имаше 1мм до ограничителите

            Comment


            • #7
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 06:02.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                Уточнението, че колата е дизел, беше за Цвятко.
                Знам, но ще изчакам малко
                Тя е с бутало, нали?

                Comment


                • #9
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 06:02.

                  Comment


                  • #10
                    Съединителят е постоянно зацепен, ако е помпа, по скоро няма да отделя. Или не е сглобен както трябва или има някакъв дефект. Може да му трябва и време. Покрай още така и ще разбереш.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                      Щом питаш мен - знам, че двигателят на тази кола има четири бутала.
                      Колкото до това дали съединителят й е с бутало или действа на опън - хал-хабер си нямам.
                      Ооо, Ник, теб не те питам за това. Той трябва да ми потвърди за да видя дали ги хваща нещата и да продължа. Аз го знам с какво е
                      Колкото до това дали съединителят й е с бутало или действа на опън - хал-хабер си нямам.
                      - то е едно и също

                      Comment


                      • #12
                        ...
                        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 06:03.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
                          Съединителя е Валео всичко комплект (нов) преди да го сменя започна да буксува стария..сложих нов обаче продължава да си буксува..та мисълта ми е дали може да е от някоя помпа или менте Валео...
                          Трябва известно време да караш по-еваш , докато улегне феродовия диск към маховика и притискателния диск .
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Дрънкате пълни простотии!
                            Щом е нов целият съединител, то той трябва да държи. Два тигела да му направиш и е "улегнал".
                            Освен ако не е сглобен правилно, то проблемът е класически.

                            Това, което натиска съединителя не се връща до край.

                            Дали е закъсано жило, при тия с жило, дали е скапал се маркуч между помпата и работния цилиндър или разкашкали се гумички на помпата, то резултатът е подобен.
                            Жилото си мърда в един диапазон, маркуча пък действува все едно , че има клапан и не иска да връща, а разложената гумичка на помпата запушва компенсационния отвор и не позволява течността да се върне обратно в казанчето. На практика действува все едно , че има клапан и блъска течност в системата след нея, но не я връща в казанчето.
                            Има още една, но много рядка причина. Да задиря буталото на работния цилиндър и да не връща до край. Получава се и от гняс в него.
                            Успех!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Дрънкате пълни простотии!
                              Щом е нов целият съединител, то той трябва да държи. Два тигела да му направиш и е "улегнал".
                              Освен ако не е сглобен правилно, то проблемът е класически.

                              Това, което натиска съединителя не се връща до край.

                              Дали е закъсано жило, при тия с жило, дали е скапал се маркуч между помпата и работния цилиндър или разкашкали се гумички на помпата, то резултатът е подобен.
                              Жилото си мърда в един диапазон, маркуча пък действува все едно , че има клапан и не иска да връща, а разложената гумичка на помпата запушва компенсационния отвор и не позволява течността да се върне обратно в казанчето. На практика действува все едно , че има клапан и блъска течност в системата след нея, но не я връща в казанчето.
                              Има още една, но много рядка причина. Да задиря буталото на работния цилиндър и да не връща до край. Получава се и от гняс в него.
                              Успех!
                              Тук няма как да се съглася ,още повече за JTD .А пък ако е и с ремап .
                              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X